4/27/2017

Spring haul 2017

Hi everyone, so today I am doing a haul, so I'm going to show you some pieces I've bought during last month. I must admit that I have a little problem with shopping :D. Even though my wardrobe is full, I  have nothing to wear. You know that. During last month, I've bought quite a few pieces, usually I don't shop this much. But let's get started. 


Ahoj všetci, dnes som si pre vás pripravila haul, takže vám ukážem, čo som si kúpila za posledný mesiac. Musím priznať, že mám malý problém s nakupovaním :D. Proste aj keď je moja skriňa plná, nemám čo na seba. Poznáte to. Za posledný mesiac som si toho nakúpila celkom dosť, zvyčajne toľko nenakupujem. Tak teda poďme teda na to. 




I got fat during winter and I had some difficulties with putting my old jeans on, so I needed to buy some new, bigger jeans. It's a bit depressing. First I have these basic black skinny jeans from Bershka. They are stretchy and low waisted, but not too much. They cost around 12 euros what's an amazing price. Second pair is from Mango. It's a pair of blue light wash ripped denim jeans. I like, that the bottom looks as if cut off. The third and the last pair is from Primark, when I was in London with my family. They are mom jeans which I couldn't leave in the store since I finally find some nice ones. They are very high waisted, what I really like. They cost 13 pounds and they weren't even in sale! 


Dosť som cez zimu pribrala a mala som problémy dostať sa do starých rifieľ, tak som si potrebovala kúpiť iné, väčšie. Trochu depresívne.  Ako prvé tu mám klasické čierne rifle z Bersky. Sú elastické, úzke a s nízkym pásom, ale nie príliš. Stáli asi 12 eur, čo je úplne super cena. Druhý pár je z Manga. Sú to bledšie denimové rifle, ktoré sú roztrhané. Páči sa mi, že aj dole sú akoby odstrihnuté. Tretí a posledný pár som kúpila v Primarku, keď som bola s rodinou v Londýne. Sú to mom jeans, ktoré som proste nemohla nechať v obchode, keďže som konečne našla pekné. Majú veľmi vysoký pás, čo sa mi fakt páči. Stáli 13 libier a to ani neboli v zľave! 



 

I also got two new T-shirts. Both are white. The first one is from Zara and it has a retro look, 70's style. I really like it and for some reason the print makes me happy. It cost 6 euros, what's a really good price for Zara. Second T-shirt is from Tezenis. It has a picture of an ice cream on it, what I find kind of cute. 


 Tiež som si kúpila dve tričká. Obe sú biele. Prvé je zo Zary a vyzerá strašne retro, štýl 70-tich rokov. Strašne sa mi páči a potlač mi z nejakého dôvodu robí dobrú náladu. Stálo 6 eur, čo je super cena na Zaru. Druhé tričko je z Tezenisu. Je na nej obrázok zmrzlinky, čo mi príde celkom rozkošné. 


We can move on sweatshirts. I just realized, that most of them are cropped, so I wear them with high waisted jeans. I'm really excited for summer, because I think that they will look different with shorts. The first hoodie is in this nice mint color, but it looks grey on the picture. It's from Zara and it cost 15 euros, still good for Zara. I don't really like the sleeves, so I cuff them and I think it looks a lot better. Second hoodie is cropped as well. I got it from Bershka and I'm in love with the color. It has some embroidered flowers on it. I totally fell in love with this hoodie. It was a bit expensive (25 euros), but I haven't seen anything this pretty in a long time, so it was worth it. I wore it in London, so at least I have some nice pictures :). 


Môžme sa presunúť na mikiny. Práve som si uvedomila, že väčšina nich je krátka, takže ich nosím k rifliam s vysokým pásom. Teším sa na leto, pretože podľa mňa im šortky dodajú úplne iný look. Prvá je mintovej farby, ale na obrázku vyzerá sivo. Je zo Zary a stála 15 eur, stále dobré na Zaru. Rukávy sa mi však moc nepáčia, chýba im zakončenie tak si ich vyhrniem a myslím, že to vyzerá o dosť lepšie.  Druhá mikina je taktiež krátka. Je z Bersky a strašne sa mi páči tá farba. Sú tam vyšité kvety. Táto mikina si ma úplne získala. Bola ale drahšia (25 eur), no niečo tak krásne som už dlho nevidela. Obliekla som si ju v Londýne, tak mám aspoň pekné fotky :). 





I also have this white sweatshirt, which is cropped, again. It's from Bershka and it was super cheap- only 5 euros! I couldn't believe my eyes when I saw it in the shop! I got it in the size medium s it's a bit bigger. The last sweatshirt is from Mango, and this one is long. It's grey and it looks very casual. 


Ďalšia mikina je opäť krátka. Je z Bershky a bola brutál lacná- len 5 eur! Ked' som ju v tom obchode videla, neverila som vlastným očiam! Mám ju vo veľkosti M, takže je trocha väčšia. Posledná mikina je z Manga, ale táto je dlhá. Je sivá a vyzerá dosť ležérne. 




I also got this brown cropped sweater from Bershka. I really like the color. I think this sweater will look amazing with skirts and over dresses. 


Tiež som si kúpila tento hnedý krátky svetrík z Bershky. Veľmi sa mi páči tá farba. Myslím, že tento svetrík bude vyzerať úžasne so sukňami a cez šaty.


Last thing I got is this black fake leather bag from H&M. I went to the store, because my friend wanted to buy it. It was 50% off, so I had to get it as well. I paid for it only 12,50 euros what is an incredible price. I like it a lot, because you can wear it pretty much everywhere. You can fit there school books easily and I just love this bag. 


Posledná vec, čo som si kúpila, je táto čierna kabelka z falošnej kože z H&M. Išla som tam s kamoškou, lebo si ju chcela kúpiť. Bola v zľave 50% dole, tak som si ju musela kúpiť aj ja. Zaplatila som za ňu len 12,50 eur, čo je neuveriteľná cena. Veľmi sa mi páči, lebo ju možno nosiť všade. Ľahko sa tam zmestia školské učebnice a zošity. Proste milujem ju. 



I hope you liked this haul. See you soon! Bye!


Dúfam že sa vám dnešný článok páčil. Vidíme sa čoskoro!

                                                                                                                        xx, Katy

2 comments: